Sözleşmeli Personel Atama Duyurusu
ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2023/4 Yerleştirmeleri Sonucunda Bakanlığımızca Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Taşra Teşkilatına (Gaziantep ? Tüm İlçeler) Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru
(Avukat, Mühendis, Diyetisyen, Hemşire ve Büro Personeli)
Bakanlığımızın merkez ve taşra teşkilatında 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4'üncü maddesinin (B) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın Ek 2'nci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre sözleşmeli mühendis, avukat, hemşire, diyetisyen ve büro personeli pozisyonlarında 12.04.2023 tarihinde yapılan yerleştirme işlemi ile ilimize yerleştirilmeleri yapılan adaylara ilişkin (Ek-1) listeler Bakanlığımızca gönderilmiştir.
Buna göre, ilimize yerleştirilmeleri yapılanlardan (Ek-2)'de belirtilen açıklama ile (Ek-3)'de gönderilen Millî Eğitim Bakanlığı KPSS-2023/4 Tercih Kılavuzu dikkate alınarak durumu uygun olanların ibraz etmiş oldukları belgelerin teyidi Müdürlüğümüzce yapıldıktan sonra görev yerleri belirlenerek hizmet sözleşmeleri imzalanacak, aranılan nitelikler yönüyle göreve başlaması uygun görülmeyenler göreve başlatılmayacaktır.
Söz konusu kadrolara başvuru ve atama şartlarını taşıyan adayların başvurularını 17 Nisan 2023 gününden 03 Mayıs 2023 Çarşamba günü 17.00'ye kadar Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Şubesi (Personel Atama Birimi) (Pancarlı Mahallesi, Ketayün Büyükbeşe Sokak, Numara: 8, Şehitkâmil/ Gaziantep) (https://gaziantep.meb.gov.tr/www/iletisim.php) adresine şahsen, posta veya elektronik posta (personel27@meb.gov.tr) ile teslim etmeleri gerekmektedir.
(Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesine ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.)
Adayların ilimiz genelinde ihtiyaç bulunan okul ve kurumlara yerleştirilme işlemi, ekteki Başvuru ve Tercih Formu ile yapılacak olup söz konusu başvuru ve tercih işlemi "Avukat, Mühendis, Diyetisyen" kadroları için görev yeri Gaziantep, Büyükşehir, İl Millî Eğitim Müdürlüğü olmak üzere; "Hemşire ve Büro Personeli" kadroları için görev yeri ilimiz genelindeki okul ve kurumlardan ihtiyaç bulunanlar olmak üzere alınacaktır. Adayların görev yerleri kurumumuza yerleştirildikleri 2022 Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle belirlenecektir.
Atama sonuçları, adayların evraklarının teslim alınması ve belgelerinin ilgili kurumlarca teyid edilmesine müteakip Müdürlüğümüz internet sitesi, https://gaziantep.meb.gov.tr/ üzerinden ilan edilecektir.
Atamaları Müdürlüğümüzce kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlamak üzere Hizmet Sözleşmesi'nin imzalanmasına müteakip atandıkları göreve başlatılacaklardır.
İSTENEN BELGELER
1. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (2 Sayfa)
2. Vesikalık Fotoğraf (3 adet/ Son Altı Ay İçinde Çekilmiş/ Biyometrik)
3. Diploma Aslı veya e-Devlet Üzerinden Alınacak Mezuniyet Belgesi (Aslı ile Birlikte Fotokopisi) (Adayların başvuru tarihinin son günü olan 30.03.2023 tarihi itibarı ile başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olması gerekmektedir.)
4. 2023/4 Millî Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuç Belgesi
5. Yerleşim Yeri Belgesi (İkametgâh İlmühaberi) (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
6. Askerlik ile İlişiğinin Olmadığına Dair Belge (Erkekler İçin) (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
7. Avukat olarak atananlar için AVUKATLIK RUHSATNAMESİ (Başvuru tarihinin son günü 30.03.2023 itibari ile sahip olmak).
8. 2022 KPSS Sonuç Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
9. Herhangi Bir Sosyal Güvenlik Kurumundan Emekli Olmadığına Dair Belge (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
10. Herhangi Bir Yerde Sigortalı Olarak Çalışmış Olduğu Sürelere Ait SGK Hizmet Dökümü ve Çalıştığı İş Yerlerinin İsimlerinin Belirtildiği Belge (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
11. Adli Sicil Kaydı (Sabıka Kaydı) (Güncel Tarihli) (Devlet memuriyeti için olduğu belirtilecektir.) (e-Devlet üzerinden alınabilir.)
12. Görevini Devamlı Yapmasına Engel Olabilecek Akıl Hastalığının Bulunmadığına Dair Sağlık Raporu
13. Mal Bildirimi için TIKLAYINIZ...
14. Atama Başvuru ve Tercih Formu (Müdürlüğümüzden alınacaktır.)
15. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için TIKLAYINIZ...
16. Evrak Teslim Etme Üst yazısı (Müdürlüğümüzden alınacaktır.)
17. Hâlen Askerlik Hizmetini Yapmakta Olanlar İçin (Askerlik hizmetini ifa eden ya da edecek olan adayların Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın "Yeniden Hizmete Alınma" başlıklı Ek 1 maddesi hükmü çerçevesinde görev yapacakları/ yaptıkları kuruma yazılı talepte bulunmaları hâlinde pozisyonlarının saklı tutulması içindir.) Dilekçe için TIKLAYINIZ...
Hemşire ve büro personeli kadroları başvuru tercihi için ihtiyaç bulunan okul ve kurumlara tıklayınız.
(İhtiyaç bulunan okul ve kurum listesi daha sonra ilan edilecektir.)
Not: OSYM tarafından yerleştirilmesine rağmen, kurumumuzda göreve başlamak istemeyenlerin hakkından FERAGAT ettiğine dair mazeret bildiren ıslak imzalı DİLEKÇELERİNİ, elden veya posta / e-posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir.
İletişim:
İnsan Kaynakları Şubesi (Personel Atama Birimi)
(Pancarlı Mahallesi, Ketayün Büyükbeşe Sokak, Numara: 8
Şehitkâmil / Gaziantep)
https://gaziantep.meb.gov.tr/www/iletisim.php
Telefon: 0 (342) 280 27 88 ? 280 27 57