Millî Eğitim Bakanlığınca İstihdam Edilecek Fizyoterapist Ve Destek Personeli Pozisyonlarına Atama Başvurusu
Bakanlığımızın merkez ve taşra teşkilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 nci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre sözleşmeli fizyoterapist (Ek-1) ve sözleşmeli destek personeli (Ek-2) (aşçı ve aşçı yardımcısı) pozisyonlarında 29.04.2022 tarihinde yapılan yerleştirme işlemi ile ilimize yerleştirilmeleri yapılan adaylara ilişkin listeler Bakanlığımızca gönderilmiştir.
Buna göre, ilimize yerleştirilmeleri yapılanlardan; (Ek-3) 'de belirtilen açıklama dikkate alınarak durumu uygun olanların ibraz etmiş oldukları belgelerinin teyidi Müdürlüğümüzce yapıldıktan sonra görev yerleri belirlenerek hizmet sözleşmelerinin imzalanması; aranılan nitelikler yönüyle göreve başlaması uygun görülmeyenler göreve başlatılmayacaktır.
Söz konusu kadrolara başvuru ve atama şartlarını taşıyan adayların başvuruları 23 Mayıs 2022 gününden 03 Haziran 2022 Cuma günü mesai bitimi olar 17:00 'a kadar Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Şubesi (Personel Atama Birimi) (Pancarlı Mahallesi 58007 Nolu Sokak No8 Şehitkamil / Gaziantep) (https://gaziantep.meb.gov.tr/www/iletisim.php) adresine şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Adayların; ilimiz genelindeki ihtiyaç bulunan okul ve kurumlara yerleştirme işlemi ekteki Başvuru ve Tercih Formu ile yapılacak olup, söz konusu başvuru ve tercih işleminin değerlendirilmesi; Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle görev yerleri belirlenecektir.
Atama sonuçları, adayların evraklarının teslim alınması ve belgelerinin ilgili kurumlarca teyid edilmesine müteakip Müdürlüğümüz internet sitesi, https://gaziantep.meb.gov.tr/ üzerinden ilan edilecek.
Atamaları Müdürlüğümüzce kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlamak üzere atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine başvuruda bulunacaktır.
İSTENEN BELGELER
1. Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 sayfa)
2. Vesikalık Fotoğraf (Son altı ay içinde çekilmiş - Biyometrik) (4 adet)
3. Diploma aslı veya e-Devlet üzerinden alınacak mezuniyet belgesi (aslı ile birlikte fotokopisi) (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 05.11.2021 tarihi itibari ile başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir.)
4. Aşçı ve Aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belgenin aslı ile fotokopisi (Alan mezunu olanlar Diplomaları yeterli olacaktır).
5. Yerleşim Yeri Belgesi (İkametgâh ilmühaberi) (e-Devlet üzerinden alınabilir)
6. Askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge (erkekler için) (e-Devlet üzerinden alınabilir)
7. Atama / Başvuru sonuç belgesi (tercih sonucu yapılan atama) (e-Devlet üzerinden alınabilir)
8. 2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)
9. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge. (e-Devlet üzerinden alınabilir)
10. Herhangi bir yerde sigortalı olarak çalışmış olduğu sürelere ait SGK Hizmet Dökümü ve çalıştığı işyerlerinin isimlerinin belirtildiği belge (e-Devlet üzerinden alınabilir).
11. Adli Sicil Kaydı (Sabıka Kaydı) (Güncel Tarihli ? Devlet Memuriyeti için belirtilmesi) (e-Devlet üzerinden alınabilir)
12. Atandığı alan itibari ile Tam teşekküllü Devlet Hastaneleri veya Üniversite Hastanelerinden alınacak Sağlık Kurulu raporu (Mesleğin ifasına (Fizyoterapist / Aşçılık / Aşçı Yardımcısı) engel olabilecek bir hastalığı bulunmadığını bildirir Sağlık Kurulu Kararıdır.)
13. Mal Bildirimi için TIKLAYINIZ...
14. Atama Başvuru ve Tercih Formu (Dilekçe) daha sonra yayınlanacaktır.
15. Halen Askerlik Hizmetini Yapmakta olanlar için (Adaylardan askerlik hizmetini ifa edenler yada edecek olanlar, Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın " Yeniden Hizmete Alınma" başlıklı Ek-1 maddesi hükmü çerçevesinde görev yapacakları/yaptıkları kurumuna yazılı talepte bulunmaları hâlinde pozisyonları saklı tutulması için.) dilekçe için TIKLAYINIZ...
16. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için TIKLAYINIZ...
Hizmet Sözleşmesi için TIKLAYINIZ...
Başvuru tercih formu için TIKLAYINIZ...
İlimiz genelinde ihtiyaç bulunan Okul ve Kurum listesi için TIKLAYINIZ...
İletişim:
İnsan Kaynakları Şubesi (Personel Atama Birimi)
(Pancarlı Mahallesi 58007 Nolu Sokak No8
Şehitkamil / Gaziantep)
https://gaziantep.meb.gov.tr/www/iletisim.php
Telefon: 0 (342) 280 27 88 ? 280 27 57