Bakılan ve Korunan Çocukların Ataması
951
10:32
11.01.2019

Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Kanun kapsamında Bakılan ve Korunan Çocukların istihdamına yönelik olarak 24.12.2018 tarihinde (kura ile) Devlet Personel Başkanlığınca gerçekleştirilen atama sonucu ilimiz emrine ataması yapılanların, atamalarının gerçekleştirilebilmesi için aşağıda belirtilen belgeleri 22/01/2019 tarihi mesai bitimine kadar Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Personel Atama Bölümüne elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.

Belirtilen tarihe kadar istenilen belgeleri ibraz etmediğiniz takdirde, atamanız gerçekleştirilmeyecektir.

                                                                                       

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:

1- Nüfus cüzdanı Fotokopisi (2 adet)

2- Son altı ay içinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf (Biyometrik )

3- Öğrenim Durumunu gösteren belgenin (aslı ve fotokopisi)

    (Lise Öğreniminde Hazırlık okumuş olanların ayrıca belge getirmeleri)

4- Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet veya ilgili kurumdan) 

5- Sabıka Sorgulama belgesi Devlet Memuriyeti için (e-Devlet veya ilgili kurumdan)

6- Sağlık Yönünden Çalışmasında Sakınca Olmadığına Dair Sağlık Beyanı 

     (Müdürlüğümüzden alınacak).

7- Hizmet cetveli (657 Sayılı Devlet Memuru olarak başka kurumda görev yapanlar için).

8- İkametgâh ilmühaberi (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüğünden alınacak).

9- Atama Başvuru formu (Müdürlüğümüzden alınacak).

10- Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüzden alınacak).

11- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüzden alınacak).

12- Bilişim Sistemleri Kullanım Taahhütnamesi   (Müdürlüğümüzden alınacak).

13- Güvenlik Soruşturması Formu (Müdürlüğümüzden alınacak).

 

NOT: Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü emrine yerleştirilenlerden halen muvazzaf askerlik görevini yapan hak sahiplerinin atama haklarının saklı tutulmasına ilişkin dilekçeleri ile askerlik görevlerini yapmakta olduklarını belirten belgelerini başvuru yasal süresi içerisinde 22/01/2019 tarihine kadar Müdürlüğümüze teslim etmeleri veya personel27@meb.gov.tr eposta adresine göndermeleri gerekmektedir. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır. Bu durumda olan personellerin, terhis tarihinden sonra en kısa süre içerisinde Müdürlüğümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.

 

 

1. Mal Bildirim Formu için TIKLAYINIZ...

2. Dilekçe Örneği (Askerde Olanlar) için TIKLAYINIZ...

3. 2828 Sayılı Kanuna Tabi Personel Atama Başvuru Formu için TIKLAYINIZ...

4. Sağlık Yönünden Çalışmasında Sakınca Olmadığına Dair Sağlık Beyanı  TIKLAYINIZ...

5. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için TIKLAYINIZ...

6. MEB Bilişim Sistemleri Kullanım Taahhütnamesi için TIKLAYINIZ...

7. Güvenlik Soruşturması Formu için TIKLAYINIZ...

Yayın Tarihi: 11.01.2019