GAZİANTEP İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2021 Ekpss - Kura Atamaları (Eğitim-Öğretim Hizmetleri Sınıfı Dışında Kalan Personel)

2021 Ekpss - Kura Atamaları (Eğitim-Öğretim Hizmetleri Sınıfı Dışında Kalan Personel)

2021 EKPSS - KURA ATAMALARI (Eğitim-Öğretim Hizmetleri Sınıfı Dışında Kalan Personel)

EKPSS Sınav Sonucu ve Kura Sonucuna göre Engelli Personel İstihdamı kapsamında Gaziantep İl emrine yerleştirilenlerin eğitim-öğretim hizmetleri sınıfı dışında kalan personellerin (hizmetli, memur, veri hazırlama ve kontrol işletmeni) 18.02.2021 - 12.03.2021 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:

 

1- Nüfus cüzdanı Fotokopisi (2 adet)

2- Vesikalık Fotoğraf (4 adet) (Son altı ay içinde çekilmiş - Biyometrik)

3- Öğrenim Durumunu gösteren belgenin (aslı ile birlikte fotokopisi)

     (Lise Öğreniminde Hazırlık okumuş olanların hazırlık okuduğuna dair ayrıca belge getirmeleri)

4- Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet veya ilgili kurumdan) 

5- Adli Sicil Kaydı (Sabıka Sorgulama belgesi Devlet Memuriyeti için e-Devlet veya ilgili kurumdan)

6- Engelli Sağlık Kurulu raporu aslı veya ilgili hastane tarafından tasdikli örneği (engel oranının % 40 veya üzerinde ve çalışabilir durumda olduğunu belgelemek, iş alanları bölümünde ise "çalışamaz" ifadesi bulunmamak)

7- EKPSS Kura ÖSYM Yerleştirme Belgesi

8- Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge (Malulen Emekli ve Vazife Malulü  hariç) (Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerinden Alınacak)

9- Hizmet cetveli (657 Sayılı Devlet Memuru olarak başka kurumda görev yapanlar için)

10- İkametgah / YerleşimYeri Belgesi (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüğünden alınacak)

11- Engelli Personel Atama Başvuru Formu (Müdürlüğümüzden alınacak)

12- Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüzden alınacak)

13- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüzden alınacak)

14- Bilişim Sistemleri Kullanım Taahhütnamesi (Müdürlüğümüzden alınacak)

 

GAZİANTEP İLİNE YERLEŞTİRİLİP GÖREVE BAŞLAMADAN İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTEYENLER:

Gaziantep İline yerleştirilen adaylardan başka bir ile yer değiştirme talebinde bulunan engelli (aday) personel, göreve başlamadan önce bir engellilik yer değişikliği hakkını kullanabilecektir. İl değişikliği yapmak isteyen personeller, tek il/ilçe tercihinde bulunarak ekteki dilekçe örneği ile 2021 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesini 25.02.2021 tarihine kadar Müdürlüğümüze teslim edecek veya personel27@meb.gov.tr e-mail adresine göndereceklerdir. İmzasız  dilekçeler işleme alınmayacaktır.

 

 

EKLER

Mal Bildirim Formu için TIKLAYINIZ...

Engelli Personel Atama Başvuru Formu için TIKLAYINIZ...

Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için TIKLAYINIZ...

Bilişim Sistemleri Kullanım Taahhütnamesi için TIKLAYINIZ...

 Dilekçe Örneği TIKLAYINIZ...

 

 

İletişim Telefon: 0 (342) 280 27 00 ( Dahili Hatlar: 27 56 ? 27 88 )

              Eposta: personel27@meb.gov.tr ? insankaynaklari27@meb.gov.tr

Pancarlı Mahallesi Ketayün Büyükbeşe Sokak No 8 Şehitkamil / GAZİANTEP - 0342 2802700

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.